Loading...
Συχνές Ερωτήσεις 2018-05-31T11:39:32+00:00

Συχνές Ερωτήσεις

Υπάρχουν προϊόντα που δεν είναι καταχωρημένα στο site; 2020-02-20T13:22:32+00:00

Τα προϊόντα που υπάρχουν στην αποθήκη μας είναι καταχωρημένα και στο site. Η διαθεσιμότητά τους ανανεώνεται καθημερινά. Αν ψάχνετε ένα προϊόν που δεν υπάρχει στο site, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Πώς μπορώ να τροποποιήσω μια παραγγελία; 2020-02-20T13:20:12+00:00

Δεν έχετε αυτή τη δυνατότητα. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε το συντομότερο μαζί μας.

Πώς μπορώ να ακυρώσω μία παραγγελία; 2020-02-20T13:19:30+00:00

Δεν έχετε αυτή τη δυνατότητα. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε το συντομότερο μαζί μας.

Σε ποια κατάσταση βρίσκεται η παραγγελία μου; 2020-02-20T13:27:58+00:00

Στον σύνδεσμο «Λογαριασμός» μπορείτε να δείτε σε ποια κατάσταση βρίσκεται η παραγγελία σας. Κάθε φορά που αλλάζει η κατάσταση της παραγγελίας σας στέλνουμε σχετικό email.

1. Σε αναμονή ⇒ Είναι κάθε παραγγελία που λαμβάνουμε.

2. Σε διεκπεραίωση ⇒ Είναι η φάση που η παραγγελία σας ετοιμάζεται για αποστολή.

Αν έχετε επιλέξει τρόπο πληρωμής: «κατάθεση σε τράπεζα πριν την αποστολή» πρόκειται για τη φάση που θα κάνετε την κατάθεση.

3. Ολοκληρωμένη ⇒ Η παραγγελία σας έχει αποσταλεί με τον τρόπο που έχετε επιλέξει ή είναι έτοιμη για παραλαβή από το κατάστημά μας.

4. Ακυρώθηκε ⇒ Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί για οποιονδήποτε λόγο.

Ποιο είναι το κόστος αποστολής; 2020-02-24T12:47:11+00:00

Το κόστος αποστολής με τις Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ είναι τα εξής:

Δέμα έως 5 kg ⇒ 4,00 €

Κάθε επιπλέον κιλό ⇒ 1,00€

Αντικαταβολή ⇒ 2,00€

Το κόστος των μεταφορικών χρεώνεται στο τιμολόγιό μας.

Για παραγγελίες εντός Αθηνών τα μεταφορικά είναι δωρεάν.

Χρειάζομαι έναν λογαριασμό για να παραγγέλνω; 2020-02-20T13:30:07+00:00

Ναι. Πρέπει να είναι κάποιος εγγεγραμμένος χρήστης για μπορεί να βλέπει τις τιμές, τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, όπως επίσης και για να δίνει online παραγγελίες.

Πού μπορώ να δημιουργήσω έναν λογαριασμό και να συνδεθώ; 2020-02-20T13:31:38+00:00

Στην κεντρική σελίδα του site υπάρχει η επιλογή «ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ». Εκεί συμπληρώνετε τα στοιχεία σας και το στέλνετε. Θα λάβετε email από εμάς με ένα σύνδεσμο (link) που πρέπει να ακολουθήσετε. Ορίστε το συνθηματικό σας και είστε έτοιμοι να συνδεθείτε.

Πώς γίνονται οι αποστολές; 2020-02-24T13:01:04+00:00

Παραγγελίες που δεχόμαστε μέχρι τις 15:00 αποστέλλονται την ίδια μέρα με Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ με χρέωση των μεταφορικών στο τιμολόγιο.

Για παραγγελίες εντός Αθηνών τα μεταφορικά είναι δωρεάν.

Αποστολές με μεγάλο όγκο ή βάρος υπάρχει η δυνατότητα να αποσταλούν με μεταφορική εταιρία μετά από συνεννόηση.

Υπάρχει και η επιλογή της παραλαβής από το κατάστημά μας.

Πώς μπορώ να παραγγείλω; 2020-02-20T13:38:50+00:00

1. Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν στο e-shop μέσω της αναζήτησης προϊόντων. Πατήστε στο σύνδεσμο «Προσθήκη» στο καλάθι δίπλα στο προϊόν που σας ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό «καλάθι αγορών» σας.

Όταν ολοκληρώστε την προσθήκη προϊόντων επιλέξτε το «καλάθι μου» στο δεξί επάνω μέρος του site και πατήστε:

  • «view cart» για έλεγχο ή τροποποίηση της παραγγελίας
  • «checkout» για να προχωρήσετε.

Θα σας ζητηθεί να ορίσετε τρόπο πληρωμής και αποστολής. Στη συνέχεια επιλέγετε «αποστολή παραγγελίας». Η λειτουργία αυτή είναι ενεργή όλο το εικοσιτετράωρο.

2. Μπορείτε να δίνετε τις παραγγελίες σας τηλεφωνικά στο 210 8547983, 2108543363 Δευτέρα έως Παρασκευή 8:00 – 16:00

3. Μπορείτε να στείλετε τις παραγγελίες σας με email στη διεύθυνση: sales@polygrafis.gr