Loading...
Συχνές Ερωτήσεις 2018-05-31T11:39:32+00:00

Συχνές Ερωτήσεις

Υπάρχουν προϊόντα που δεν είναι καταχωρημένα στο site; 2018-05-31T11:20:35+00:00

Τα προϊόντα που υπάρχουν στην αποθήκη μας είναι καταχωρημένα και στο site και η διαθεσιμότητα τους ανανεώνεται καθημερινά. Αν ψάχνετε ένα προϊόν που δεν υπάρχει στο site μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Πως μπορώ να τροποποιήσω μια παραγγελία; 2018-05-31T11:19:48+00:00

Δεν έχετε αυτή την δυνατότητα. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε το συντομότερο μαζί μας.

Πως μπορώ να ακυρώσω μία παραγγελία; 2018-05-31T11:19:19+00:00

Δεν έχετε αυτή την δυνατότητα. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε το συντομότερο μαζί μας.

Σε ποια κατάσταση βρίσκεται η παραγγελία μου; 2018-05-31T11:18:39+00:00

Στον σύνδεσμο «Λογαριασμός» μπορείτε να δείτε σε ποια κατάσταση βρίσκεται η παραγγελία σας . Κάθε φορά που αλλάζει η κατάσταση της παραγγελίας σας αποστέλλουμε σχετικό email.

1. Σε αναμονή: είναι κάθε παραγγελία που λαμβάνουμε.

2. Σε διεκπεραίωση: είναι η φάση που η παραγγελία σας ετοιμάζεται για αποστολή. Αν έχετε επιλέξει τρόπο πληρωμής: «κατάθεση σε τράπεζα πριν την αποστολή» είναι η στιγμή που θα κάνετε την κατάθεση.

3. Ολοκληρωμένη: έχει αποσταλεί με τον τρόπο που έχετε επιλέξει ή είναι έτοιμη για παραλαβή από το κατάστημά μας.

4. Ακυρώθηκε: αν η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί για οποιονδήποτε λόγο

Ποιο είναι το κόστος αποστολής; 2018-05-31T11:11:51+00:00

Το κόστος αποστολής με τις Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ και Γενική Ταχυδρομική είναι τα εξής:

Δέμα έως 5 kg: 4,00 €

Κάθε επιπλέον κιλό: 1,00€

Αντικαταβολή: 2,00€

Το κόστος των μεταφορικών χρεώνεται στο τιμολόγιό μας.

Χρειάζομαι ένα λογαριασμό για να παραγγέλνω; 2018-05-31T11:05:48+00:00

Ναι, πρέπει να είναι κάποιος εγγεγραμμένος χρήστης για μπορεί να βλέπει τις τιμές και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, και για να δίνει online παραγγελίες.

Πού μπορώ να δημιουργήσω ένα λογαριασμό και να συνδεθώ; 2018-05-31T11:07:30+00:00

Στην κεντρική σελίδα του site υπάρχει η επιλογή «ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ» Συμπληρώνετε τα στοιχεία σας και το στέλνετε. Θα λάβετε email από εμάς με ένα σύνδεσμο (link) που πρέπει να ακολουθήσετε. Ορίστε το συνθηματικό σας και είστε έτοιμοι να συνδεθείτε.

Πως γίνονται οι αποστολές; 2018-05-31T11:09:41+00:00

Παραγγελίες που δεχόμαστε μέχρι τις 15:00 αποστέλλονται την ίδια μέρα με Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ και Γενική Ταχυδρομική με χρέωση των μεταφορικών στο τιμολόγιο.

Αποστολές με μεγάλο όγκο ή βάρος υπάρχει η δυνατότητα να αποσταλούν με μεταφορική εταιρία μετά από συνεννόηση.

Παραλαβή από το κατάστημά μας.

Πως μπορώ να παραγγείλω; 2018-05-31T11:16:26+00:00

1. Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν στο e-shop με τη αναζήτηση προϊόντων. Πατήστε στο σύνδεσμο «Προσθήκη» στο καλάθι δίπλα στο προϊόν που σας ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό «καλάθι αγορών» σας. Όταν ολοκληρώστε την προσθήκη προϊόντων επιλέξτε το «καλάθι μου» στο δεξιό επάνω μέρος του site και πατήστε «view cart» για έλεγχο ή τροποποίηση της παραγγελίας ή «checkout» για να προχωρήσετε. Θα σας ζητηθεί να ορίσετε τρόπο πληρωμής και αποστολής. Επιλέγετε «αποστολή παραγγελίας». Η λειτουργία αυτή είναι ενεργή όλο το εικοσιτετράωρο.

2. Μπορείτε να δίνετε τις παραγγελίες σας τηλεφωνικά στο 210 8547983, 2108543363 Δευτέρα έως Παρασκευή 8:00 – 16:00

3. Μπορείτε να στείλετε τις παραγγελίες σας με email στη διεύθυνση: sales@polygrafis.gr